Gästebuch

Wir freuen uns über jeden Besucher, der einen Eintrag in unser Gästebuch schreibt. Ein einfaches "Hallo" ist genauso gerne gelesen wie eine Meinung, Rat oder positiv verfasste Kritik.

Gästebuch

29 Einträge auf 2 Seiten
Bianca Spalinger
19.02.2020 13:52:18
Hallöchen Liebe Michelle & Team, jetzt möchte ich auch mal einen Gästebuch eintrag machen für dich! Nach bald 8 Jahren bin ich eine deiner vielen Stammkundinnen 😍 ich liebe es wie du mich Monat für Monat verwöhnst und „verschönerst“ 🤣 ich habe, glaube ich, schon jede deiner Dienstleistungen in anspruch genommen und bin von jeder einzelnen fasziniert😍 dein fachwissen und deine feinfühligkeit lässt mich jedes mal dahinschmelzen❤️ Ich möchte dir auf diesem weg danke sagen, ich hoffe du bleist mir noch viele viele jahre 🤗 liebste grüsse Binii
Martina Carlucci
22.01.2019 22:27:12
Liebe Michelle
Ich bin TOP zufrieden mit den professionellen, perfekten Nägel und Wimpern💝
Es stimmt einfach alles bei Dir und man fühlt sich auf Anhieb wohl!
Bis zum nächsten mal, freue mich jetzt schon 😘
Elsbeth Doninelli
15.05.2018 07:10:18
Möcht mich nomal recht Herzlich ❤bedanke..für de super service..han mega freud a mini neue Nägel..han au viel kompliment..übercho im Gschäft...meld mich so bald ich de neu Arbeitsplan han...Danke nomal vielmal...liebi grüess Elsbeth🙋😗
Biggi K.
20.03.2018 19:27:13
Liebi Michelle,
für die mega kuule Negel,wo du mier immer wieder machsch,möcht ich dier emaal uf dem Wääg "❤" danke säge!
Diini ruigi,geduldigi und liebenswerti Art schätz ich seer und du bisch e Wooltaat gäge all das Oberflächliche vo öisere hütige Ziit.
Bliib wie du bisch und ich hoffe,das ich no lang törf zu dier choo,fröi ich mich doch amigs mega uf de nächschti Termiin. 🤗
Ganz en liebe Gruess und "Chnuddel",­Biggi
Amelija Fulurija
28.02.2018 15:14:51
Heyy Bella :))
Bin jedes Mal meega zfriede und freue mich uf jede Termin bi dir! Dass ich oft i de Ferie oder unterwegs gfröget wird, wo ich mini Nägel mache lahn seit alles... :))
Danke dir für dini super Arbet! Uf vieli wiiteri Jahr... cheeers :))
lg, Ame
Daniela Leu
20.02.2018 21:17:19
Liebe Frau Bosshard, nun komme ich schon seit 6 Jahren alle 2 Wochen in Ihr Wunderschönes Studio (Prinzessinen Palast). Sie und Ihre Mitarbeiter leisten einfach Glanz Arbeit, ich bin Euch sehr Dankbar für diesen Super service, der meinen sehr Hohen Ansprüchen perfekt entspricht :-)

Herzliche Grüsse
D. Leu
Tatjana Smitran
13.02.2018 10:40:56
Danke für die vieli tolli Gspröch und die schönen Momänt - wo mir zäme gha händ 😘❤️😍 du bisch eifach gseit - GROSSARTIG & die BESTI 💕 HDL
Jessica Berardinelli
13.02.2018 09:48:13
Bella mia...
Ich han scho viel "negelfraue" usprobiert jedoch bisch DU die aller best... SCHNELL UND PERFRKT... Danke viel mal für de top service wo mir jedes mal schenksch... und vorallem dini geduld... 😘 ich chume jedes mal sehr gern zu dir will schlussendlich bisch nöd nume nur mini "negelfrau" sondern e kollegin.... 😘😘❤❤
Flavia Conese
25.01.2016 10:31:50
Liebi Michelle mittlerwiile chumi scho lang zu dir und ich bin jedes mal begeistered. Bisch die einzig wos gschafft hätt das mir de Gel hebed und das mini Nägel nöd drunder liidet.
Danke dir tuusig mal für de kompetänti gueti erfolgriichi service. Uf wiiteri gueti Jahr.
Monika Korac
02.12.2015 14:31:45
Bella 😘
Danke diir für alles du bisch eifach es natur Talänt vo Manicure, Pedicure bis Extensions 👍 du machsch das mit soo viel liebii und geduld eifach super 😘 chan diich nur wiiter empfehle ❤️
Freu mich über jede Termin bi diir isch wie Ferie für mich 😃😉
Uf viel witeri Jahr
Gaanz liebs Grüessli
Moniiika ❤️😘
Andrijn Commo
01.09.2015 22:07:57
Liebe michelle
Es ist schön dich kennengelernt zu haben. Ich war total beeindruckt von deiner Arbeit! Chapeau! Dir in deiner Beauty-Welt zu zuschauen ist Balsam für die Seele.. Man kommt neu geboren wieder aus deinem schönen studio heraus.
Danke --
Liäbs Grüsslii Andrijn
Devin-Rose
24.04.2015 10:33:25
Hey Bella =)
Du machsch mit abstand die schönste und beste Negeli ever! Super Kosmetik beratig und hammer Produkt. Immer neui cooli Idee. Super fründlich, spontan und ufgstellt. Freu mich uf jede Termin bi dir.

ich wünsche dir no viel Erfolg und alles gueti...

und ah alli wo s'nonig probiert hend bi de Michelle: Sie wird eu nöd entüsche. Begäbed eu i ihres beautystudio und lönd eu verwöhne!
Seraina Brogli
30.03.2015 12:46:00
Liebe Michelle, Vielen Dank für deine gute Arbeit! Du hast mit viel Liebe und Kreativität eine tolle Wohlfühl-Oase geschaffen...bis zum nächsten Mal <3 Seraina
Nicole Hunold
29.03.2015 20:22:45
Liebi Michelle
Ich finds mega cool das du dir din Traum ermöglicht hesch..👍 du chasch echt super stolz uf dich sii..
Und ich bin dir mega dankbar das du jedes mal so spontan ziit für mich findsch & mir immer so wunderschööni Nägeli anezauberisch❤️ Bisch di bescht Nailmodelistin wiit und breit💋
Sarah Vettiger
28.03.2015 18:52:42
Liebi Michelle :)

Ich bin sehr zfriedä mit dä Gel Nägel wo du mir gmacht hesch. Dies Kosmetik Studio isch sehr schön und gmüetlich iigrichtet. Det fühlt mer sich gad
wohl und Produkt hesch ja sowieso diä beschtä ;)

Mach wiiter so! :)

liebs Grüessli
Sarah
Streit Melanie
28.03.2015 17:19:56
Hoii Michelle :) ha eifach ma welle danke sege du bisch eifach supper und nume wiiter z empfehle :) Du machsch dini Arbet gern und das merkt mer es ish eifach genial :) mach wiiter eso...:) 😙
Steffi Baumann
28.03.2015 10:01:08
Hallo michelle

Ich finde du bist eine Super Tolle Frau und machst dass was du machts, mit viel Leidenschaft und Liebe.. Das hat mich total Fasziniert, an dir und deinem Studio.. Danke! ;-))
Frey
23.02.2015 13:41:06
Tolle Homepage. Weiterso. Weiterhin viel Erfolg.

LG

Original Tanning Spray by Jennifer Frey
Tamara Meyer
03.03.2014 21:12:16
Hi Mischii :-)

Habe gestern deine extrem entspannende Anti Stress Gesichtspflege geniessen dürfen und muss sagen es war einfach Super, mein Gesicht ist Zart wie Seide und fühlt sich wie neu geboren an.. Danke danke danke.. Die nächsten Termine hab ich ja zum Glück schon abgemacht ;-))

Mach weiter soo..

Grüsschen Tamara
Brigitta Cadisch
22.01.2014 18:56:48
Liebe Michelle
Endlich habe ich deine Webseite angeschaut. "Chapeau" gefällt mir sehr gut, ist sehr ansprechend. Ich wünsche dir viel Erfolg und freue mich, dich wieder zu sehen.
Alles Gute, Brigtta
Anzeigen: 5  10   20

 

 

Anruf
Karte
Instagram