Gästebuch

29 Einträge auf 6 Seiten
Ins Gästebuch eintragen
Daniela Leu
20.02.2018 21:17:19
Liebe Frau Bosshard, nun komme ich schon seit 6 Jahren alle 2 Wochen in Ihr Wunderschönes Studio (Prinzessinen Palast). Sie und Ihre Mitarbeiter leisten einfach Glanz Arbeit, ich bin Euch sehr Dankbar für diesen Super service, der meinen sehr Hohen Ansprüchen perfekt entspricht :-)

Herzliche Grüsse
D. Leu
Tatjana Smitran
13.02.2018 10:40:56
Danke für die vieli tolli Gspröch und die schönen Momänt - wo mir zäme gha händ 😘❤️😍 du bisch eifach gseit - GROSSARTIG & die BESTI 💕 HDL
Jessica Berardinelli
13.02.2018 09:48:13
Bella mia...
Ich han scho viel "negelfraue" usprobiert jedoch bisch DU die aller best... SCHNELL UND PERFRKT... Danke viel mal für de top service wo mir jedes mal schenksch... und vorallem dini geduld... 😘 ich chume jedes mal sehr gern zu dir will schlussendlich bisch nöd nume nur mini "negelfrau" sondern e kollegin.... 😘😘❤❤
Flavia Conese
25.01.2016 10:31:50
Liebi Michelle mittlerwiile chumi scho lang zu dir und ich bin jedes mal begeistered. Bisch die einzig wos gschafft hätt das mir de Gel hebed und das mini Nägel nöd drunder liidet.
Danke dir tuusig mal für de kompetänti gueti erfolgriichi service. Uf wiiteri gueti Jahr.
Monika Korac
02.12.2015 14:31:45
Bella 😘
Danke diir für alles du bisch eifach es natur Talänt vo Manicure, Pedicure bis Extensions 👍 du machsch das mit soo viel liebii und geduld eifach super 😘 chan diich nur wiiter empfehle ❤️
Freu mich über jede Termin bi diir isch wie Ferie für mich 😃😉
Uf viel witeri Jahr
Gaanz liebs Grüessli
Moniiika ❤️😘
Zurück  Weiter
Anzeigen: 5  10   20